کاهش وزن با غذای خانگی
نوشته شده توسط : کوکلت

در سال2015 و 2016 شبکه­ی قدرتمند 350،000 نفری من با سوزان در اجرای دو دوره آموزشی هشت هفته­ای همکاری کرد. بین دو دوره ما 5600 شرکت­کننده داشتیم که اکثر آن­ها با این امید به ما پیوسته­بودند که وزن کم­کنند. طی هشت هفته مجموع وزنی که آن­ها کم کردند بیش از 90000 پوند بود.

وقتی چنین نتایجی را مشاهده می­کنم، 90000 پوند کاهش وزن در هشت ماه، از تعجب خشکم می­زند و باز هم تعجبم بیشتر از این می­شود زیرا می­دانم که این اعداد غذاهای ساده و هیجان ­انگیز شامل میزان وزن بیشتری که شرکت­کننده­ها بعد از پایان رژیم هشت هفته­ای همچنان کم می­کردند، نمی­شود.

و این­ها برای من تنها عدد و  رقم نیستند. با حسی مملو از قدردانی به موارد بسیاری فکر می­کنم که احتمال خطر ابتلا به دیابت وجود داشت و این خطر­ها برطرف شده اند. با سپاس فراوان به حملات قلبی و سرطان­هایی فکر می­کنم که جلوی آن­ها گرفته­شد. با خوشحالی به مردمی فکر می­کنم که حالا بیشتر از هر زمان در زندگی خود حضور دارند، زیرا به جسم خود اطمینان و دلگرمی بیشتری دارند، و نیز به آن­هایی که بیشتر و بهتر می­توانند نزد عزیزانشان خودی نشان دهند .

البته بیشتر رژیم­های کاهش وزن وعده­ی سرخرمن هستند، اما تنها رژیم غذایی که می­دانم تا این حد موفق است، رژیم سوزان است. درواقع تفاوت آن با دیگر رژیم­های غذایی فقط برجسته و قابل توجه نیست بلکه حیرت­آور است.

آن­چه داده­های ابتدایی این برنامه نشان می­دهد بدین شرح است: به نظر می­رسد افراد شرکت کننده در برنامه­ی سوزان دو و نیم برابر بیشتر از دیگران وزن کم می­کنند، همچنین کاهش وزن آن­ها هفت برابر سریع­تر از کاهش وزن افرادی است که در معروف­ترین رژیم کاهش وزن کشور، وزن کم کرده­اند.

به علاوه برخلاف رژیم­های دیگر، الگوی تجاری هوشمندانه خوردن بر پایه­ی تکرار نیست. بلکه بر پایه­ی رسیدن به وزن مورد نظر و حفظ آن بنا شده است_ "شاد، لاغر و آزاد"زندگی کردن.





:: برچسب‌ها: آشپزی , کاهش وزن , سالم غذا خوردن , سلامت , بدن , ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: